Monday, May 22, 2006

Kehilangan

Aku jadi sungguh-sungguh serba-salah hari ni. Ayah sedara aku meninggal awal pagi tadi. Mungkin. Atau mungkin mlm td sebab aku sendiri tak sempat nak bertanya hal ni pada mak. Nak kata rapat sangat dgn aku, tak juga. Tapi setiap kali balik, dia mesti peluk aku and bertanya itu ini.
Pagi tadi bila Achik call aku kata ayah long meninggal, aku terkekau. Tak dengar berita sakit atau susah dia, tiba-tiba dia dah takde. Aku serba-salah hendak pergi menziarah atau tidak. Last week baru amik MC. dah la aku baru sebulan masuk keje. Superior aku lak asyik wat salah. Aku rasa macam.... ntah.... tak guna ke aku ni? Lebih memntingkan kerja dari menziarah sedara buat kali terakhir?
Aku rasa takde semangat nak bekerja harini. I just hate working here. I dunno. Hope I will get a better job once I finish my study. Better employer yang lebih berperikemanusiaan.... Aku betul2 celaru.....

No comments: