Sunday, June 20, 2010

Kumpul susu

Dah beberapa hari aku tak sempat nak kemas kini blog ni. Sibuk dengan macam-macam benda nak disiapkan. Dokumen untuk pendaftaran 28hb ni. Tambahan pula aku sedang sibuk mengumpul stok susu untuk bekalan Syaza sepanjang minggu orientasi yang aku sendiri tak pasti berapa lama. Alhamdulillah, setakat ini, aku dah berjaya kumpul 26 botol berjumlah lebih kurang 4 - 5 oz. Tapi yang dirisaukan sedikit, masa aku di sana nanti. Aku masih berangan-angan untuk mengumpul stok susu seperti biasa. Cuma, kat mana la agaknya aku nak simpan susu-susu tu nanti ye? Sungguh, aku risaukan itu. Aku tak tergamak untuk pam dan buang sebab aku fikir, jerih payah mengumpul 26 botol ni, bukannya senang. Itu pun, kalau dikira cukup cuma untuk lebih kurang 7 hari stok (kalau sehari hanya 5 botol termasuk yang baru diperah). Jadi, seandainya aku tak menyimpan stok, aku takut juga kalau minggu depannya, tidak ada susu yang boleh diminum untuk Syaza sepanjang kelas aku berlangsung nanti. Huhu... seramnya.... hehehhe..... Doakan moga aku masih diberi ruang untuk memerah dan menyimpan susu sebaiknya... Amin..

No comments:

There was an error in this gadget