Thursday, May 20, 2010

Medela Freestyle 3

Baru siap mandikan anak-anak tersayang. La ni diorang tengah main. So, sementara leka tu, aku nak muat naik gambar-gambar yang aku dah ambil sejak hari pertama aku terima pam berharga ni... Tapi disebabkan aku kesuntukan masa, aku letak je gambar-gambar ni. No editing at all....

Ni setelah sampai di rumah. Aku ambil satu gambar. Buat kenang-kenangan tengok gambar kotak dia. hehehe.... obses ek! Apa-apa la....


Aku keluarkan dari kotak dan terus rebus mana-mana yang perlu direbus. Memang dah excited sangat nak guna. Tapi kena rebus dulu....

Ini ialah barang-barang yang tak perlu direbus. Dapat tote bag siap dan empat botol susu bumble bee....

Ni pula chiller bag together with ice pack. I have already bought three ice packs (ML brands). But I lost one. It happened when I put two of the ice packs in the school canteen freezer. Entah siapa la yang ambil. Budak-budak jakun kot. Huhuh....

Khidmat terakhir pam avent aku. I let it go to Aishah, my school friend. DIa beria nak sebab sebelum ni dia guna pam yang macam tombol tu. Harap-harapnya dia pun mampu bersemangat menyusukan anaknya sampai dua tahun macam Madihah... :D

Ni la botol susu jenama Bumble Bee. Aku simpan dalam kabinet atas.

Ni botol-botol dan pam yang sudah direbus. Dalam proses pengeringan...

Cik Syaza pun dah tak sabar nak bantu sekali. hehh....

Ni botol pertama yang guna pam susu ni. Banyak kan? hmmm....

Yang penuh tu dari sebelah kiri. Yang sikit tu dari sebelah kanan. It's always like that. I wonder why....

Memang guna FS ni banyak kelebihannya. Tangan pun dah tak sakit mengepam. Seronok sangat dan menambahkan semangat aku. Aku masih lagi boleh dapatkan tiga botol untuk hari esoknya walaupun dalam peti sejuk dah tak ada stok. Cuma kalau ada emergency, memang susah la. Aku sedang berusaha untuk menambah stok.... Harap-harapnya berjaya! Amin...

No comments:

There was an error in this gadget