Thursday, January 07, 2010

SMK Kampung Jawa

First time masuk, mmg rasa takut gak. Sebab mcm2 cita aku denga pasal SMKKJ ni. Tapi, bila dah masuk, rasa ok je. Since aku dah ada pengalaman mengajar, takde la terpinga-pinga masuk kelas. Overall, ok je. Aku tak menghadapi masalah. Lagipun aku start kat situ 0. Takde pegang apa2 jawatan penting atau buat keje2 yang penting. So far rasa agak selesa sebab dah dua tahun aku jadi sibuk dan tak teratur kat SMKJK sebab banyak keje nak kena buat.

Bukan aku tak suka kat SMKJK. Banyak kenangan manis dan kawan2 yang menyenangkan hati kat situ. Tapi, kalau hanya kerana aku melawan cakap sedikit dengan pentadbir, dan kemudiannya segala jasa dan bakti aku sepanjang dua tahun tu terus luput, mmg Z tu takde hati perut dan hanya ikut rasa amarahnya bila dia buat keputusan.

Cuma di SMKKJ, satu je aku tak suka. Jam!!! Traffic jam!!! huhu... tension rasa. 40 minit br smp rmh. All in all, alhamdulillah. Aku tetap bersyukur dgn rezeki ni.

No comments: