Tuesday, July 14, 2009

Kawan makan kawan

Banyak kali dah aku kena makan. Ntah sebab aku ni baik, atau aku ni tak reti amik pengajaran. Sedih, geram, sakit hati bercampur baur. Walaupun dah dekat sebulan gak member tu pi, rasa2 tu tak penah ilang (ni pun kira kes yang bertanduk duk tiup api je la agaknya...). Agaknya kalu dia ada kat dpn mata, mau aku toreh muka dia yg tak tau malu and tak reti bertanggungjawab. Ingatkan org sekolah agama, sekolah pondok ni tau la hukum hakam. Rupanya, hmmm.... Allah je la tau apa yang ada dalam kepala dia. Sampai la ni, masih terngiang-ngiang lagi wajah terakhirnya bercermin mata hitam (sebab sakit mata) dok tolak keje yang tak selesai (macam sajak Mahathir 'Perjuangan Belum Selesai') dengan muka kesian suruh aku siapkan. Dan buat kesekian kalinya, aku menadah kekejaman itu sendirian. Huhu....

No comments:

There was an error in this gadget