Saturday, October 24, 2009

Happy Birthday

Sungguh la kerana kesibukan yang amat aku tak sempat langsung jenguk blog ni. Kat rumah, sepahnya Ya Allah, tgk je pun cm tak caya aku ni pembersih orgnya. heheh.... Kat sekolah lak, aktiviti bertindan-tindan sampai tak tau yg mana satu nak didahulukan sebab sumanya menagih waktu yg sgt cepat. Adusss..... Pastu, keje2 suntingan lagi menunggu di rumah. Aku dah naik pening and rasa cam berada di awang-awangan je. Apa pun, arini besday aku.

Hubby kengkononnya nak wat surprise kul 12 tgh mlm td. Tapi, bila dah masing2 tidokan anak2, apa lagi.. belayar terus la. Kul 5 aku bangun (sebab blm solat isyak lagi. Oppsss.....), pastu hubby terkejut sekali bila Syaza merengek. Dia bgn, tepuk2 Syaza dan masukkan dalam buaian. Gave me a morning kiss, pastu bw kek birthday, atas katil. Huhu.... amat terharu. Sib baik gelap. Jadi dia tak nmpk ada genangan air masin kat birai mata. :D Tks abg....



Kek besday yang ke-31.




No comments:

There was an error in this gadget