Thursday, November 12, 2009

Chickenpox

Rezeki aku kali kedua kena ayam. Huhu.... Berbintik2 blkg bdn dgn chickenpox. Memula kena aku sgt risaukan anak2 and hubby. Mmg kalu blh tak nk diorang kena juga. Aku cuma main cuit2 je dgn Sarah n Syaza. Abg lagi sian..... *wink*.

La ni dah masuk hari ke 4 aku diMCkan. Jadinya, duduk di rumah wat keje2 suntingan. First two days of my medical leave week ni, aku sempat juga p sekolah nak siap isikan report card pelajar. Sebab this week diorang akan dpt report utk final exam aritu. Next week dah dicutikan sebab SPM dah nak mula. Bosan juga duduk di rumah sebab Sarah n Syaza aku anto kat rumah pengasuhnya. To reduce time with me at home. Not saying that I don't pity and love her. But I guess having some time with them will reduce the possibility of being infected with this disease. Hope so....

Well, can say now I have so little time to update the blog for I spend more time on my Facebook. Don't have much time to update both since both require some commitment. Cewah! hehehe... apapun, works come first. Family come before work. Right on!

No comments: