Friday, May 23, 2008

Kecurian bermesej?

Aku pun tak pasti. Tapi itu yang disampaikan pada mak aku. Mengikut katanya, sejak ayah aku jadi nazir masjid, kecurian menjadi-jadi... Hmmm... tu macam nak buat unsur sabotaj je. Sengaja diada-adakan kecurian tu supaya boleh jadikan seseorang kambing hitam. Nampak macam dirancang supaya ayah aku letak jawatan. Ntah ler... Aku pun tak sangka, duduk di kampung yang begini. Ingatkan dalam tv je. Rupa-rupanya ada lagi kes macam ni kat dunia yang semakin moden. Pada aku, siasat dulu. Ini, dah berkali repot polis, sampai la ni polis terima laporan je. Takde pulak nampak sebarang progress untuk siasatan. Barangkali polis terlalu sibuk terima report sampai tak sempat nak buat siasatan kot. Hahahehehuhu.....

No comments:

There was an error in this gadget