Monday, March 23, 2009

Tic... Tac... Toe... Aku pun kena tag?

Adakah anda mengambil sebarang supplement?
Ambil jarang-jarang. Tapi ada la koleksinya kat rumah


Nyatakan 3 supplement yg anda ambil setiap hari
1. Minyak ikan kod. (Alaa... yang ada orang pegang pancing dengan ikan beso tu...)
2. Ubat demam (sebab masuk arini dah empat ari aku demam. Nak kena p klinik tambah suplemen lagi. Plus amik MC utk arini sebab tak sekolah)
3. Eskem McD (Dulu la... sebelum aku boikot produk McD sebab Israel dapat fund dari situ. Tapi... sejak bila ada kentang putar pulak kat McD tu Cik Li?)


Adakah anda konsisten dgn suplement yg diambil?
Seperti yang dikatakan, aku jarang-jarang amik. Sebab aku lebih suka wat koleksi. Hehehhe....

Adakah ianya memberi kesan pd kesihatan tubuh anda?
Boleh jadi, kalu amik ari2, ada kesan kot.


Nyatakan antara kesan @ perubahan supplement yg anda ambil
Mungkin boleh jadi kuat sebab boleh pegang pancing dengan ikan kod yang beso tu. Tapi sebab jarang-jarang amik, so, kekuatannya cuma boleh pegang pancing dengan ikan merah dua kilo aje la.


Berapakah yg anda belanjakan untuk membeli supplement?
1. Minyak ikan kod - tak lebih RM 10 untuk beberapa bulan ni.
2. Ubat demam - tak tau kosnya sebab campur ubat2 lain, harganya RM20 termasuk nasihat dari doktor.
3. Eskem McD
- Dulu RM1.05. Sekarang aku tak tau.

TAG 5 org rakan anda utk meneruskan penjelajahan "Pengambilan Supplement dlm Kehidupan Seharian"
1. Kak Ina
2. Dila
3. Farah Dhiya Husna
4. Aziema
5. Lt. Yanti.

No comments:

There was an error in this gadget