Friday, April 20, 2012

Umrah Mak dan Bapa Mertua 2012

Hari ni mak dan abah mertua bertolak ke Madinah. Penerbangan jangkanya pukul 10 pagi. Jadi masing-maisng berebut la nak bangun awal pagi kengkonon pukul 4 nak solat subuh kat KLIA. Takut nanti kalau solat kat rumah tak sempat sampai KLIA before 7 sebab subuh la ni masuk lewat sikit kan... 

Aku bertolak jam 5.30 pagi dan solat di Petronas KLIA. Sampai KLIA jam 7 pagi dan rombongan mak mertua aku pun baru sampai gak. Hahaha... ye ye je kan... Lepas tu bila pergi ke kaunter untuk pendaftaran masuk, rupanya flight ditangguhkan ke pukul 12? What? Gamaknya kami sekeluarga berkampung hingga jam 11 pagi. Malas nak cerita panjang, so, layan je la ek gambo ni...

Sarah sempat posing sebaik sampai di tempat letak kereta.

Meeting point berhampiran kaunter B1

Afiq yang nyenyak dalam warp dalam keadaan belum mandi. Hahaha....

Yang kiri aku tu tak dikira keluarga ek... hehehe

My in-laws

Kak Ros dan Abg Man. Sian Abg Man kena tinggal.

Mak dan Abah mertua tersayang

Keluarga mertua abang Rafi

Cik Toi dan Aunty Arda serta Encik Irfan

Cik Ain dan Encik Hafiz

Mak Usuku..... kata Iwan

Menangis antara aktiviti yang sempat berjalan sepanjang proses menunggu

Meeting

Kebuluran

Aksi manja Ard


Mendengar taklimat terakhir sebelum berlepas

No comments:

There was an error in this gadget