Friday, July 01, 2011

Kurang sihat

Minggu ni mama rasa kurang sihat. Badan rasa panas sejuk je. Rasa loya dan tak lalu makan. Kepala pun pening-pening je. Berat mama dah menurun dari 58 kg ke 56 kg. Memang sangat tak selesa. Kak Ngah pula tak kurang susunya. Masih lagi menyusu dengan mama. Cuma waktu dia sebelum tidur dan bila tengok mama duduk-duduk. Badan mama memang dah kurang tenaga. Mama risau kalau-kalau mama tak mampu nak harungi minggu-minggu seterusnya. Mama cuba kuatkan diri sebab sekarang ni zaman gawat. Nak harapkan Abah je yang keluar belanja untuk kita. Kesian Abah. Abah banyak berkorban untuk kita. Mama harap Precious, Kak Ngah dan Kak Long tak lupakan pengorbanan Abah bila dah besar nanti yea.... Abah urus semua hal rumah dan kewangan buat masa ni. Mama tak mampu nak buat semua. Macam hari ni, mama masak sardin bila dah rasa agak sihat. Lepas makan dalam 1 jam, mama rasa tak sihat balik. Huhuhu.... Kena reda dan syukur dengan apa yang ada kan?

No comments:

There was an error in this gadget