Tuesday, December 15, 2009

Rasa yang tak terluah

Menung2 petang ni, ada rasa satu perasaan yang terbuku. Takde kata, takde rupa dan aku sendiri tak tau camna nak luahkan. Sebab aku rasa kalau aku luahkan pun, takkan dapat gambarkan camna perasaan tu. Marah, benci, sakit hati, kecewa, geram, dan ntah apa2 mcm perasaan yang negatif datang. Betul ke keje cikgu ni multitasking smpkan angkat kerusi meja lepas spm pun, cikgu yg kena tlg angkat. Particularly, GSTT la. Aku rasa mcm jadi hamba hina pecacai tua pengangkut najis. Keje ni tak la teruk. Tapi, tu la... as I said, when I say it out loud, it becomes something wrong. But it's not that wrong. It just... arrghhhhh........ Wish I cud go away from here. Having a great vacation and come back again fresh with money in pocket. Oh, My God!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wish I cud kill that old man in the room. Whoaaarrrrrr...............

No comments:

There was an error in this gadget