Sunday, February 28, 2010

Khidmat yang terhenti


Jam ni last berhenti kul 10.45. Masa tu aku tgh bergegas nak pi sekolah. Kalut-kalut nak pakai jam. Dah siap sarung dah. Masa nak lock, terlungsur dari tangan dan jatuh terhentak. Terus diam tak gerak2 dah. Semalam, pi kedai jam nak kasi perbetul. Rupanya dia mmg dah tak leh gerak2 dah. Khidmatnya dah terhenti untuk aku. Aduuuhaii... sedih rasanya. Jam ni jam hantaran kahwin aku. Dah lebih 4 tahun berkhidmat. Brand Santa Barbara Polo & Racquet Club. Kaca jenis sapphire. Sangat tahan lasak. Aku tak penah tanggal sepanjang hari. Amik wuduk pun aku tak tanggal. Malam je aku put off. Jam ni aku beli sama design dengan hubby. Walaupun aku lebih suka bentuk empat segi, tapi sebab hubby suka jam bulat, maka aku ikutkan juga. Tapi jam ni pada aku sgt lawa... Lagi pula pemberian suami.... huhu.... La ni hanya tinggal kenangan je la. Aku simpan dalam lemari je la lepas ni.... iskk...iskk... Skrg jarum jam tu dah berubah sebab aritu aku try adjust2 n ketuk2 lembut and hoping that it could back to normal.... :(

No comments: