Tuesday, January 25, 2011

Selamat tinggal sayang

Tajuk macam beria je kan... hehehe.... Lepas lebih tiga tahun berkhidmat, diusung ke KL dengan jayanya, digunakan oleh pelbagai lapisan masyarakat, akhirnya IP1880 aku menamatkan jasanya.... huhuuh.... Dah la memang sangat-sangat memerlukan malam tadi sebab aku nak kena cetak rancangan mengajar. Aduhai.... Mujur juga elaun sudah masuk. Itupun sebenarnya dah bajet untuk benda lain. Jadi, terpaksa la juga keluar malam tadi untuk beli pencetak baru... Terbang juga la RM... huhu...
Alang-alang beli, aku beli yang siap ada pengimbas. Senang esok-esok boleh imbas gambar. Harga Canon MP apa ntah ni ialah RM198. Aku beli sekali dengan dakwat dia saiz XL (15 ml setiap tong) harganya RM165. Aku beli kat Jusco Bukit Tinggi kat E-Life Technology. Kena ingat ni. Nanti nak beli boleh minta harga yang sama. hehehe...

Bakal berkhidmat untuk satu tempoh yang tidak diketahui... Moga-moga dia sentiasa sihat. Amin... :)

No comments:

There was an error in this gadget