Sunday, March 06, 2011

Update bulan Mac

Memang lama betul rasanya tak kemaskini blog ni... Sibuk dengan macam-macam kerja sepanjang praktikum ni. Pernah sekali mama cuma tidur sejam je sebab nak kena siapkan tiga rancangan mengajar keesokan harinya... hahaha... memang macam separuh gila...

Dah lama merancang nak tulis macam-macam. Tapi macam biasa, bila berdepan dengan laptop ni, terus hilang idea. Hari ni cuma nak bangkitkan kisah bahaya anak comel mama, Cik Iman Maisarah yang bijak lagi pandai. Hari kejadian ialah pada Isnin lepas. Sarah dengan jayanya memotong wayar elektrik kipas kat ruang makan. Hmmm.... memang dua tiga das juga Sarah kena dengan mama sebab mama terkejut. Dengar bunyi pop masa mama tengah basuh pinggan. Lepas tu Sarah keluar dari bilik dan bagi mama gunting. Mama suruh Sarah bagi pada abah sebab tangan mama tengah basah. Masa tu la abah baru perasan... huhu.... Sarah tak tunjuk rasa takut. Cuma dia tahu dia bersalah. Tunduk je... Aduuuhai... Mujur juga gunting tu ada pemegang plastik. Kalau tak, mama pun takut nak bayang apa akan jadi... Alhamdulillah... umur Sarah masih panjang....

No comments:

There was an error in this gadget