Sunday, April 18, 2010

Birthday Mr. Hubby

Ni kira entry tertangguh. Memang last few days aku sangat sibuk untuk kemaskini blog ni. Sibuk dengan kerja-kerja menyunting buku. Sekarang dah selesai (baru hantar ke pejabat pengurusannya hari Jumaat lepas). Jadi, aku dah boleh kemas rumah dan buat kerja-kerja lain. Phew....!! Jenuh juga bila kerja suntingan ada. Rumah jadi tongkang pecah.

O....berbalik pada tajuk blog aku. Birthday Mr. Hubby jatuh pada 14/4/2010. Hari pelancaran MLM untuk Power Root (promo ni... heheheh...). Tengah-tengah malam tu, aku dan Sarah sempat cium Mr. Hubby dan bagi hadiah yang sebulan aku sorok kat belakang almari. Sebenarnya, hadiah tu aku beli dengan dia masa cuti sekolah. Masa tu pergi Aquaria, KLCC. Memang dah lama aku cari jam chrono tapi sebab mahal, aku tak beli. Cuma masa kat KLCC tu ada jualan murah. Jadi aku sambar satu Titus (bukan chrono watch sebab yang jenis tu, kaca dia bukan sapphire. Kalau sapphire, RM1 k ++... mana nak cekau duit!). Tengok la... lawa tak? hehehhe...


He chose the design. Aku tak nak memandai... Nanti kalau dia tak suka, tak seronok la. Once we reached home, I quickly hid the watch behind the wardrobe. Puas dia minta nak tengok, aku tak bagi. Wait for the day... I told him. Now, he smiles everyday when he put on the watch on his wrist. Seronok tengok...

Malam, lepas sekolah kami bergegas makan di luar. Small dinner with our small family. Sedap tak? heheheh....



Simple celebration. I am not interested to have such a big celebration. Doa-doa dah la.... :D

Wajah birthday 'boy'... ahaksss... boy ke? ;D

2 comments:

nizamsaidon said...

boy????
huhuhuhu....
bapak 'boyss' ler..
:)

Mama Iman said...

yup! 'boy' laa.... :D hhehehhehe....