Thursday, April 22, 2010

Syaza dan abah...

Syaza dan Sarah memang diakui anak abah. Huhu.... Dua2 ni akan cari aku time nak susu je. Waktu lain, abah adalah favourite terutamanya waktu main. Dan yang..... hmmmm... seronoknya...... dia dah pandai sebut abah. Panggil aku pun guna abah juga.... hikhik.... ok la... tak ada unsur kecil hati di sini. Cuma... laa... masa nak susu cari aku.... pun panggil abah juga.... Hahahaha.....

Sekarang Syaza dan Sarah ni selalu menjerit-jerit di rumah. Menjerit sebab masing-masing suka menyakat. Kakak sakat adik. Lepas tu adik sakat kakak. Hingar-bingar jadinya... Tapi aku masih tersenyum. Sebab rasa kagum dengan keajaiban yang dicipta-Nya. Anak kecil yang tidak tahu apa-apa dahulunya kini sudah pandai bermain dengan emosi. Subhanallah....

1 comment:

nizamsaidon said...

hehehheheee....
anak abah...
:)

There was an error in this gadget