Monday, April 19, 2010

Pepagi yang santai...

Seronok pagi ni sebab aku dah siap kemas rumah hujung minggu hari tu lepas kerja-kerja menyunting (my freelance job). Jadi, sekarang ni memang bersantai je dengan Syaza dan Sarah. Melayan si kecil yang baru bangun tidur. Tadi dah minum susu sambil aku mengepam susu untuk buat stok.

Lepas tu layan diorang tengok tv. Memang waktu Sarah tengok kartun ialah waktu pagi. Aku sampai dah hafal jadual siaran kartun. Sekarang aku suka buka siaran Nick junior. Better dari PHDC sebab yang tu aku rasa macam dah menyimpang pula. Sort of promoting that there are other things which are more powerful than Him who can grant your wish. Aku dah bar Dibo th Gift Dragon... hehehe....

Ok. berbalik pada kisah Syaza ni....Sambil makan kuih belanda ni, Syaza mesti nak bekas makanan tu dibiar terbuka. Bila aku tutup, dia menjerit-jerit suruh buka. Jadi, kena la buka. Tak pun dia buat muka tak puas hati. Aku bukan apa. Nanti kalau dibuka berpanjangan, lemau la biskut tu.... heeee.....

Ni aksi manja mengada-ngada bila dia perasan aku ambil gambar dia. Sarah pula la ni tengah leka tengok cerita Dora the Explorer.

Ni muka pelik merenung biskut belanda yang macam sedap je.... Lepas gigit sebatang, dia masukkan balik dalam balang dan ambil yang baru... grrrr... bertuahnya anak sorang ni...






No comments: