Sunday, April 04, 2010

Anak bertuah...

Balik dari kampung, aku terus kemas barang-barang yang ada. Mr. Hubby tersayang pun isi air dalam kolam (baru perasan dah bocor. Kiranya, ni kali terakhir guna la gamaknya) nak mandikan puteri-puteri dia. Hubby aku ni memang sangat rajin melayan kerenah puteri-puteri dia ni.... bertuah aku kan!

Lepas mandikan, giliran aku pula pakaikan baju diorang. Aku ambil baju dari bakul yang belum lipat (teknik mengurangkan masa untuk melipat baju... ahahahah....) dan pakaikan Sarah baju. Lepas siap pakaikan Sarah baju, Syaza pun 'dipos' masuk ke dalam untuk dipakaikan baju. Aku ambil baju Syaza dari bakul yang sama siap dengan lampin dan bedak ke ruang tamu. Lepas tu aku dok godek apa ek.. hmm... aku pun lupa. Sedar-sedar, rupanya aku belum pakaikan Syaza lampin pun.

Tau tak apa yang berlaku? Aku cuma perasan yang Syaza baru bangun dari mencangkung..... lepas buang air besar..... kat atas tikar ruang tamu. Dekat dengan meja makan.... huhuhu..... pandai betul anak aku ni.... hahahaha.... sangat bertuah sungguh!!!

No comments:

There was an error in this gadget