Sunday, May 30, 2010

Tas tangan aku hilang!!!

Sedih memang sedih.... banyak unsur-unsur kenangan dalam tas tangan tu.
  1. Tas tangan jenama Renoma yang dibeli untuk aku di Sogo tahun 2005 khas untuk hadiah hantaran kahwin. Sudah berkhidmat selama 4 tahun lebih. Iskk...iskkk...
  2. Cincin tunang yang kebetulan aku tanggalkan sebab jari aku gatal-gatal. Huhu....Rantai leher pemberian mak aku berserta loket intan warisan arwah tok mak.IC aku, MyKids Syaza dan Sarah
  3. Lesen memandu
  4. Kad ATM
  5. Duit tunai
  6. Buku saman pelajar
  7. Cop untuk semak buku pelajar
  8. Duit fotostat bahan-bahan mengajar yang dikumpul dari pelajar....
  9. Pen hitam, pen biru, pen merah, pensel tekan, pembaris dan pemadam yang baru je aku pindah masuk dalam tas tangan tu. Ada spare dalam pensil case dekat bilik guru.
  10. Apa lagi yea? Macam-macam... walaupun tas tangan tu sederhana besar, tapi macam-macam aku boleh isi.

Innalillahi Wainna Ilaihi Raji'un... Sedih? Memang aku sedih....

No comments: