Saturday, May 08, 2010

My first electric breastpump ever... Ngeee....

Masa aku sampai sekolah, aku nampak lori GDEX baru gerak balik. Memang rasa nak bersorak je seronok sebab tau barang dah sampai. Lepas punch, kerani beritahu yang ada barang untuk aku. Terus aku capai, ucap terima kasih dan pergi ke bilik guru. Gambar kotak bersampul tak sempat ambil sebab rakus sangat mengoyak pembalut. hehe... tapi ni gambar kotak yang dah diletak kat dalam kereta.



yang ni pula lepas bawa masuk. letak atas kerusi dan ambil gambar dulu. mr. hubby geleng-geleng je. hehe...



lepas siap mandi dan solat, aku rebus dulu botol-botol dan pam.



sambil merebus, sempat la ambil gambar isi-isi yang disertakan sekali dalam set pam tu.



Ada beg....




Ada bekas nak isi susu berserta pek ais....



Yang ni pula khidmat terakhir pam susu aku yang manual.... jasamu dikenang...



deretan botol percuma yang didatangkan sekali dengan set pam ni.... jimat dah. tak yah beli...



ni pam-pam yang aku dah siap rebus. bersedia untuk dikeringkan dan digunakan....


No comments:

There was an error in this gadget