Friday, November 26, 2010

Sesak dada

Pernah menghadapinya? Aku pun pelik kenapa aku selalu juga terkena masalah ni. Ada orang kata sebab terlalu memikirkan satu-satu masalah. Kadang-kadang rasa hairan sebab aku tidaklah terlalu memikirkan sangat. Tapi, bila kena tu, memang rasa seksa juga. Dan terus ingat nak mati. Maklum je la.... umur semakin meningkat. Tak tahu jalan penyelesaian. Cuma, bila terkena, kena la pula buat-buat gembira supaya boleh bernafas semula dengan baik. Kalau tak, aku sure akan jadi macam tak cukup udara untuk bernafas. Bila terkena, aku sentiasa terfikir, macam ni ke seksa nak mati.... hmmm.....

No comments:

There was an error in this gadget