Tuesday, June 22, 2010

Anak yang merajuk

Sarah la ni dah pandai sangat merajuk. Sikit-sikit merajuk. Kadang-kadang geram juga. Kadang-kadang tu rasa subhanallah.... Pandai sungguh Dia mencipta manusia dengan pelbagai ragam. Dari kecil tak tahu apa, sekarang dah belajar macam-macam. Tengok la tu, masam muka dia sebab tak boleh pakai tali pinggang. Tak tahu macam mana nak pakai. Lepas tu tak pula beritahu aku. Bila aku toleh ke belakang, nampak dia masam. Syaza pun ikut sama masam. Siap peluk tubuh lagi sebab tengok kakak dia masam. heheheh....


Bila aku dah pasangkan tali pinggang keledar, baru dia senyum dan mula la bercakap-cakap. Tak lama lepas tu Sarah merajuk lagi, Sebab tak boleh pasang tali pinggang keledar sambil baring. hehehe.... Sarah.... Sarah.....


No comments:

There was an error in this gadget