Sunday, June 06, 2010

Dinner di Concorde

Malam semalam family besar aku makan malam di Concorde Inn, KLIA, Sepang. Tak ingat berapa bayar. Kalau tak silap, RM50 ++. Disebabkan keluarga aku memang ada buat kutipan setiap bulan, maka kami cuma kutip RM50 satu keluarga kecil. Selebihnya ditampung yuran keluarga. Seronok. Makan bufet dengan hidangan Asean, International dan ada BBQ. Ini pun sempena Hari Bapa. Meraikan bapa-bapa dalam keluarga aku. Termasuk Hari Ibu yang tak sempat dirai bulan lepas. :D

Tahun ni, jumlah ahli keluarga besar kami belum cukup besar. Yang dewasa ada 14 orang. Kanak-kanak ada 5 orang. Hujung tahun ni, insyaallah ada lagi dua orang. Aku? Entah bila nak bertambah. Yang pasti, keputusan nak tambah tu kena tunggu 14 Jun ni. Hehee.... Okay. Ni gambar-gambar yang aku sempat upload.

Cik Syaza yang tengah terbeliak mata tengok sepupu-sepupu dia macam apa je berlari-lari kat laman rumah tok mak.

Ini anak-anak dan anak-anak saudara aku. Yang baju putih tu, Hisham a.k.a Kicap, adik bongsu.

Abang aku yang dah puas enter frame... So nak keluar frame la tu. hahaha...

Sibuk 'berborak' dengan pakcik dari kereta belakang.

Ni la deretan kereta yang pergi.

Syaza dah ngantuk. Tapi tengok semua orang teruja, dia tahan juga matanya...

Ni geng-geng kecil kat belakang kereta. Semua dah tak ingat mak abah dia kat kereta lain.

Wajah yang kusayang, mak dan ayah

Kicap dan mak ayah.

Hadiah Hari Bapa. Dari Sham.

Sedang seronok makan...

Ni sotong kangkung yang aku tak pernah makan. Baru cuba. Sedap juga.

Lamb grill. Aku tak suka sebab bau kambing. hehehhe....

Desert yang sedap
Oglio yang sangat pedas. Perghhh.....

Kesimpulan... sangat seronok. :D Ok. Malas nak komen banyak-banyak. En. Bard dah nak pergi kerja. Hari ni aku kena pergi JPN, JPJ, dan.... mana lagi ek. Untuk buat segala barang yang hilang tu.

No comments: