Tuesday, June 08, 2010

Crocs dan Allah?


Hmm... terkejut juga sebab aku baru tahu tentang ni. Teruk betul kan? Macam duduk dalam gua. Tapi kalau diamat-amati dengan betul, itu la dia. Mengikut blog ni, penulisnya menyebut tentang Crocs tiruan (berita ni menurut adik ipar aku dah disiarkan dalam akhbar harian). Tapi aku pun tak pasti sama ada yang asli pun mempunyai bentuk yang macam tu juga (sepatutnya yang tiruan mesti la tiru dari yang asli. Jadi, tak ke yang asli juga sama juga bentuknya??) Tepuk dada tanya selera. Untuk mengelakkan keraguan, jauhkanlah dari membelinya. Sesiapa yang sudah memilikinya, bakar dan musnahkanlah. Lebih baik.

No comments:

There was an error in this gadget