Thursday, June 03, 2010

Exam week

Minggu ni sekolah aku tengah demam peperiksaan. Ngantuk oo.. Jaga periksa ni! Dah la suasana senyap sunyi. Angin pula sedap je bertiup. Hampir je aku terlelap. Sudahnya aku berhenti menanda kertas (kerja sambilan masa jaga periksa ni) dan dok keliling kelas. Ada juga dengar bunyi motor ke hulu ke hilir di jalan berdekatan sekolah aku. Bila aku tengok, ada beberapa pelajar sekolah (mungkin sesi pagi) tengah seronok wheelie (ala, yang dok tunggang motor guna satu tayar tu..). Berani sungguh pelajar sekarang kan? Aku ingat masa aku sekolah menengah dulu (back in 1990s), mana ada budak yang berani buat macam tu depan sekolah? Huish.. Sekarang... Ini la generasi zaman sekarang. Huhu..
Note: Pelajar yang buat aksi wheelie tu bukan yang ini yea... Ini sekadar hiasan. :D

No comments:

There was an error in this gadget