Tuesday, June 01, 2010

Sarapan pagi

Aku belajar sikit teknik nak hias makanan. Selalunya Sarah jarang makan sarapan pagi. Dia cukup dengan susu dan makan tengahari di rumah pengasuh dia. Semalam En. Bard (nama glamer Mr. Hubby) tunjukkan aku macam mana nak buat smiley face. So, nama sarapan pagi hari ini ialah Nugget with Smiley Face. Use thousand island. Easy. Memang dia seronok makan. Tengok la...

Ni la rupa smiley face tu.

Sarah tekun makan sambil tengok The Backyardigan.

Syaza pun sedang menikmati... Nampak kan? Heheheh.... sedap!!!
Ni tempat dia lepak selalu. Aku pun tak tau kenapa seronok sangat duduk situ.

Ni memang kegemaran dia sejak dulu. Cheese!!!

Dah makan, kena la buang kat tong sampah! Tapi kena tengok juga gerak dia.
Silap-silap dia dok angkut sampah ke ruang tamu pula... Haru je!

2 comments:

gula kapas said...

Salam nim, macamx kan diaorang ni. Kalau time nak makan semua bedal. Kalau time tak nak, langsung kasi aper pun tak nak...

Mama Iman said...

betul...betul..betul... Syaza ni pesen makan luar. Kalu kat luar tu, hasb brown ke, kentang goreng ke, nasi ayam ke, suma dia makan. Tapi bila aku buat kat rumah... sikit na yang dia sental.... huhu... nyesal aku bagi dia makan Nestle masa mula2 makan dulu... Next baby tak mo dah bagi makanan segera. tak elok...