Friday, June 11, 2010

Mari kita solat

Solat zohor tadi aku ditemani budak kenit ni. heheheh.... Sibuk dia tengok aku pakai telekung. Dia tarik segala macam sejadah dan telekung Sarah. Sudahnya, aku pakaikan dia telekung. Lebar senyum dia.

Terus Syaza berdiri kat sejadah dan sujud. Aduuhaaii.... putih bersih sungguh anak ni kan? Kita yang bertanggungjawab mencorakkan mereka. Aku tak kata aku baik. Cuma apa aje yang kita buat, mudah mereka ikut.
Syaza ni memang susah nak diajak bergambar. Tengok la ni. dia berlari merata tak mahu diambil gambar dengan Sarah. Hmmm... bertuah betul!
Ni pula aktiviti baru. Dia suka sangat duduk kat dalam almari tu. Masa Sarah dulu memang tak merasa la. Tapi la ni, lagi dihalang, lagi banyak songehnya... Sudahnya, aku biar aje. Seperti biasa, memang susah nak dapat shot yang baik. Dia mesti lari. Macam tau je aku nak ambil gambar dia.

No comments:

There was an error in this gadget