Tuesday, April 05, 2011

Apa Kak Ngah dah pandai sekarang

Jangan salah sangka pula dengan tajuk Kak Ngah tu... Sedang mengimpikan untuk tambah yang seterusnya. Sebab tu mengubah panggilan supaya kalau Syaza dah ada adik, Syaza tak rasa jatuh taraf pula. Sekarang, Syaza dah pandai macam-macam perkara.

  1. Syaza suka nyanyi "Ete.. ete.. uubat... ete.. ete.. uubat... ete.. ete.. uubatt... ete.. ete... ubat" (Thank you teacher good bye, thank you teacher good bye, thank you teacher good bye, thank you teacher good bye). Kak long yang ajar Syaza.
  2. Syaza dah rajin sebut leezzz... (please).
  3. Syaza suka lap pipi bila mama dan abah cium. huhuhu....
Kat bawah ni adalah aktiviti dan gelagat Syaza...

Dah pandai mengurut kaki... (macam sampai... hehehe...)

Berangan jadi baby... naik walker yang disimpan kat bawah katil.

Kak long dan adik sempat bergaya...

'naik walker' sambil menyanyi.

Tolong Kak long mengurut badan dan kaki...


Suka makan Nutella terus dari dalam botol... comel kan? hahaha...

Sama tak? hehehe...

2 comments:

Fazil Hamid said...

hehehe...ingat kn ade berite nak kejor kawn...hehehe...
ank sy yg no2 maseh pangil diri die adek...hehehe...susah nak ubah..
bile kite terangkn..die pulak ckp..yg no3 tu abg...die tetap adek..huhuhu..

Mama Iman said...

haha... takpe... pelan2.... anak akak yang pertama mmg tak pernah panggil adik sebab takut dia terbiasa... so... yg kedua ni sedang cuba panggil dia kak ngah... :D

There was an error in this gadget