Friday, April 15, 2011

Moga kita jumpa lagi...

Kalaulah saya mampu terus di sini...
Saya ingin terus berbakti...
Menabur ilmu dan budi...
Terus berjasa membakar diri...
Terus berbakti demi Ilahi...


Kalaulah saya mampu terus kekal...
Saya ingin terus berjiwa kental...
Melarik impian harapan dipintal...
Biar keringat, pedih dan perih...
Tapi saya tak kenal jerih...

Kalaulah saya mampu terus bersama...
Saya ingin tawan semua...
Biar ilmu senang mengalir...
Biar nilai mudah terhulur...

Tapi... saya tak mampu terus di sini...
Tapi... saya tak mampu terus kekal...
Tapi... saya tak mampu terus bersama...
Biarlah memori terus abadi...
Biarlah kita semua jadi cekal...
Biarlah memori mengukir ceria...


Moga pertemuan dan perpisahan ini....
Jadi gerak nadi membangunkan ummah...
Demi Ilahi... Amin....

p/s: Saya sayang kamu...



2 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

alaahai terasa sayu+sedih plak bila baca entry cikgu...

Mama Iman said...

mmg kak... mula-mula wat macho je tak nak sedih.. tapi bila tengok wajah2 suci tu... rasa sebak lak... tu yg tetiba je kuar sajak tu. hehehe...