Sunday, April 24, 2011

Depan mata kusangka hilang.....

Pernah menghadapi situasi macam ni? Huhuhu... memang geram campur sadis campur hmmm..... Lagi pula bila masa kita memang memerlukan benda tu, tapi bila dicari tak jumpa. Bila tiba waktu tidak memerlukan, rupa-rupanya benda tu ada je depan mata. Tak ke mana pun. Memang rasa geram yang amat la....

Kabel sambung dari kamera ke laptop aku yang aku sangka hilang selama ni rupanya memang ada depan mata. Setiap hari aku selongkar laci yang sama dan belek-belek kabel yang sama. Tapi, aku ingatkan kabel yang aku tengok tu bukan kabel yang dicari. Sebab dalam kepala dok cari kabel yang penyambungnya sedikit berkelok. Tapi alhamdulillah, Dia bagi aku ilham untuk cuba dulu kabel yang aku tengok selalu tu... rupanya memang dia... hahahha... apa da....

2 comments:

Fazil Hamid said...

mmg biase camni...

Mama Iman said...

mmg biasa.. tp sadis.. hukhuk... sib baik dah jumpa... hahaha

There was an error in this gadget