Monday, April 11, 2011

Nasi ayam Lebanon

Hari ni merajinkan diri untuk menggantikan puasa yang tertinggal. Ada lagi satu hari tolak hari ni. Dan dua hari lagi untuk puasa nazar sebab dapat KPLI (sampai la ni belum bayar lagi. Ditulis dengan tujuan reti diri... hahahah.... dan supaya saya tidak lupa sebab saya pelupa orangnya). Oleh kerana hari ini saya berpuasa... maka keinginan untuk makan yang istimewa pun menjelma. Maka saya pun masak nasi ayam Lebanon. Balik je sekolah hari ni, saya terus keluarkan ayam. Lepas tu selongkar peti ais tengok bahan-bahan. Cara masak... boleh tengok kat sini. Kali ni masak sedap sikit walaupun aku puasa. Kira dah makin pandai masak la... (hahaha.... sapa lagi nak puji diri kalau bukan diri sendiri kan...).

2 comments:

Fazil Hamid said...

wah...bgtau tp x bg...mane boleh cenggini...nextweek kene bg sy kat IPBA..ni dah telan air liur nih..

Mama Iman said...

nanti akan kupk macamana nk wat nasi tu kt IPBA... hehehhe....

There was an error in this gadget