Friday, March 12, 2010

Kisah jam yang menyakitkan

Ini kisah semalam. Kisah balik rumah yang memang aku harung setiap hari. Cuma nak kasi lepas geram je ni. Sila lihat pada gambar-gambar yang dipampangkan kepada anda ek.






Memang sakit hati weh! Siap satu bas tu, ada yang dah prepare nak keluar ke jalan. Tapi disebabkan dia belum habis ambil semua penumpang dia, maka dia pun berhenti betul2 tengah jalan. Sila lihat pada gambar tersebut. Cuba spot satu bas depan aku. errr.... kat tengah-tengah antara van dan avanza tu... (tak dapat snap sempurna sebab tengah sesak gila!!!)




Boleh lak dia berhenti melintang tengah jalan. Tak fikir ke orang lain nak lalu? Otak tada ka? Heee.... Sebaik je aku lalu kat tepi bas tu, aku pun hon sekuat hati lepas geram. Sengal...

Memang dalam minggu ni, entah kenapa, ramai sangat pemandu van dan bas ni yang suka berhenti tengah jalan untuk ambil pelajar-pelajar ni. Geram juga aku. Dia fikir kepala dia sendiri. Tak fikir orang yang nak lalu lalang guna jalan tu. Aduuuuhaii.... rasa macam nak naik motor je datang sekolah. Tapi bila memikirkan kesesakan macam ni, takut juga aku nak naik motor. Hahaha.... Aku bukannya pandai main cilok-cilok ni....

No comments:

There was an error in this gadget