Tuesday, March 30, 2010

Supply crisis... here it comes again!


I'm facing the same problem again. Lack of milk supply. Huhu.... Actually, I believe that I have enough supply for direct breastfeeding. And by avoiding cutting pumping session, I can maintain the milk supply. Unfortunately... (worst part), aku ni agak malas sikit. Lebih-lebih lagi bila tengok susu kat dalam fridge tu macam dah banyak je, mula la aku rehat dan ponteng sesi mengepam. Bila dah terdesak macam hati ni, baru tau nak cuti. Aduuhai.... Setakat stok banyak tu, cuma boleh bertahan dua hari aje. Masalahnya, hari Khamis ni aku sekolah dari pagi.... uwaaa.... rasa macam nak cuti seminggu je...

No comments:

There was an error in this gadget