Friday, October 07, 2011

Saya terlupa... Ampun....

Aku sungguh tak ingat yang hari ni aku ada mesyuarat dengan orang Malaysia Green Tech Corporation. Sungguh aku tak ingat. Semalam dok canang janji dengan Syaza dan Sarah kalau mereka tidur waktu petang, lepas bangun tidur boleh pergi klinik ambil Tempang. Tapi, bila pergi rumah mak petang semalam, ayah aku cadang nak ambil hari ni sebab dia kata esok (hari ni) dia ada hal kat Banting. So, boleh terus ambil sekali. Jadi, aku telefon doktor haiwan tu dan minta tangguh. Anak-anak mengeluh, merengek dan sangat kecewa sebab mama tak tunai janji. Mama cuma kata yang esok nanti mama bawa mereka ambil Tempang di klinik. Berialah ingat boleh pergi sekali dengan anak-anak.

Malam tadi baru teringat. Hati dah resah dan gundah. Beria semalam janji dengan mereka, tapi hari ni aku mungkir janji lagi. Hari ni pula, aku tak dapat bawa mereka ambil Tempang di klinik. Mesti mereka marah dan kata aku lupa janji lagi... Ya Allah... Macamana boleh lupa... 

Cik Sarah dan Syaza.... mama memang tak ingat mama ada mesyuarat hari ni. Mama asyik ingat yang setiap hari mama akan sentiasa 'bersyurga' dengan anak-anak mama... huhu.... Mama nak tebus dengan bawa kamu semua makan KFC, mama pun tak cukup ongkosnya... Maaf yea sayang... Ampunkan mama... nanti mama cuba usaha kalau boleh tokyah dan tokmak bawa Kak Long dan Kak Ngah pergi sekali petang ni. Ya ampun... ampun... (Syaza kan selalu nyanyi bait ni...) Mama love you all and never meant to break the promise.  I just forget. Huhuu... very sorry dear...

No comments:

There was an error in this gadget