Friday, October 21, 2011

Update version


Update version of a post on 19 Oktober 2011... This time, I would like to post pictures of Tempang and the address for the vet clinic.

Kaki kanan depan Tempang yang telah dikudungkan.... huhuhu... It's much better for him.

Baru lepas letak iodin kat kaki Tempang. Lepas tu urut-urut dia supaya dia lega sikit.

Ubat cacing dan iodin yang dibekalkan Doktor Kumar

Tempang yang handsome. ahahahha.... Sepanjang seminggu duduk kat rumah aku, dia tak nak makan dan minum. Mogok sebab kena kurung dalam sangkar. Aku takut kalau dilepaskan nanti luka di kaki dia lambat baik. Tapi alhamdulillah, la ni dah nampak tanda-tanda sembuh. Luka pun dah hampir kering.

 Kalau ada kawan-kawan yang nak pergi ke klinik haiwan sekitar Banting, aku cadangkan pergi ke klinik ni sebab pada aku, puas hati. Ni alamat dia:

Hospital Haiwan, 
No 56, Jalan Sultan Abdul Samad, 
Taman Muhibah, 42700 Banting, Selangor. 
No telefon: 012-2056339

Doktor Kumar juga turut bagi aku lapik cawan dan rantai kunci. Dia kata buat aku letak kat atas meja guru nanti. Thanks Doc. :D

1 comment:

miss ain serame said...

assalamualaikum...
kak ok x klinik tu? msh ad lg ke? area mn ye? sy xbrp tau sgt jln2 kat sne...

There was an error in this gadget